Selasa, 8 Jun 2010

KENAPA PERLU MEMILIH SHAMELIN BINA???

Pada tulisan saya yang lalu, saya telah memberi tips bagaimana memilih peluang untuk menambah pendapatan... Oleh itu, saya akan menggunakan tips tersebut kenapa anda perlu memilih SHAMELIN BINA sebagai pilihan anda...

SYARIKAT
  • SHAMELIN BINA merupakan anak syarikat Koperasi Shamelin Berhad yang ditubuhkan pada Mei 2008.
  • Dimiliki oleh koperasi dan bukan syarikat individu.
  • Berusia 2 tahun. Jadi peluang anda untuk berjaya sangat cerah.
  • Mempunyai lesen jualan langsung yang sah dan mempunyai kilang yang bertaraf ISO.
  • Mempunyai sumber kewangan yang sangat-sangat kukuh yang menjamin pengoperasian syarikat berjalan lancar.

PRODUK

  • Berasaskan buah manggis.
  • Mengikut tren terkini iaitu ANTI-OKSIDA.
  • Boleh menyembuh pelbagai jenis penyakit.
  • Mempunyai pelbagai testimoni daripada pengguna yang menunjukkan kehebatan produk.
  • Dikilangkan oleh kilang yang bertaraf GMP dan ISO.
  • Mendapat pengiktirafan Halal.
  • Telah dikaji oleh Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia(FRIM).
  • SATU-SATUNYA PRODUK MLM YANG MEMPUNYAI INSURANS SEBANYAK RM1,000,00.

PELAN PEMASARAN

  • Plan yang mudah dan senang difahami.
  • Menggunakan plan yang terkini.
  • Mendapat pulangan modal yang cepat.
  • Bonus yang banyak.
  • Akaun boleh di"UPGRADE".
  • Modal yang sedikit untuk memulakan perniagaan.
  • Yang paling penting tidak akan "OVER PAID".

Saya telah memberi tips kepada anda kenapa anda perlu memilih SHAMELIN BINA sebagai pilihan anda. Keputusan terletak di tangan anda. Cepat buat keputusan. Saya telah berjaya, ANDA bila lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan