Ahad, 6 Jun 2010

peluang?? banyaknya......

Peluang!! Peluang!! Peluang!!

Sekarang nie di mana sahaja kita pergi kita akan dengar dan lihat perkataan ini... Tak kira d restoran mamak, hotel, dalam surat khabar, banner kat tepi jalan dan banyak lagi lar,semuanya peluang shaja kan...Tambah pulak dengan ekonomi negara tengah jatuh lagi banyak lar peluang untuk nk tambah pendapatan yang ada...
Saya akan berkongsi dengan anda semua tentang bagaimana anda mmelih peluang perniagaan networking... Kenapa Networking?? sbab kebanyakkan peluang yang ada sekarang ini kebanyakan networking.. tambah pulak student macam saya nie... banyak syarikat yang datang nak suruh 'join' syarikat diorang... tapi saya tak nak..sebab takot kena tipu...(sebenarnya dah pernah kena tipu...tapi nasib baik sikit)..jadi saya dapatkan nasihat daripada jutawan-jutawan networking bagaimana untuk memilih peluang yang ada...ANTARA tips-tips yang perlu diteliti sebelum 'join' sesuatu syarikat adalah:-
  1. SYARIKAT
  2. PRODUK
  3. PLAN/PELAN PEMASARAN

Jadi anda bleh guna tips ini untuk memilih peluang tersebut...saya akan menceritakan dengan lebih lanjut tentang cara-cara memilih peluang...selamat mencuba dan selamat maju jaya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan